joi, 30 mai 2024

/EXCLUSIV/ „A fost foc și pară”: Carmen de Moldova la Opera din Sao Paulo. Cum a topit Lilia Istratii inimile brazilienilor

 A refuzat de trei ori rolul la care visa, iar atunci când a simțit că e pregătită, s-a întâmplat magia. Mezzosoprana din Moldova, Lilia Istratii, și-a trăit visul pe un alt continent, debutând în rolul de Carmen la unul dintre cele mai mari teatre de operă din Brazilia. De la frica de necunoscut și povara responsabilității, la ovații, ropote de aplauze, autografe și chiar „furată” dintre fani, toate au fost scene parcă desprinse din telenovele. Într-un interviu exclusiv pentru TV8, Lilia ne-a povestit cum a „topit” inimile brazilienilor și cum a cucerit propriul Everest în cea mai „arzătoare” experiență din viața sa.



A fost foc și pară! Să debutez pe o scenă străină și atât de mare, parcă am fost aruncată într-un ocean fără să pot înota. Am simțit cum Carmen a mea s-a născut. A apărut o nouă Carmen! 



La mai bine de o săptămână de când s-a încheiat aventura braziliană, Lilia Istratii încă mai simte euforia clipelor în care și-a deschis sufletul pe scenă, iar publicul l-a inundat cu admirație și recunoștință. Deși, acum jumătate de an, totul părea doar un vis...

„Carmen” - rolul de vis

Ca majoritatea solistelor de operă, mezzosoprana Lilia Istratii își dorea într-o bună zi să fie în rol de Carmen...



„Da, a fost „dream role”, rolul meu de vis. Era pe lista mea de obiective, dar am refuzat de vreo trei ori să cânt și în Moldova și în România. Or, „Carmen” e un fel de șlagăr în operă, e arhicunoscută, practic fiecare arie e cunoscută. Sunt și foarte multe clișee, de aceea, am refuzat. Mă gândeam că e prea devreme să debutezi când încă nu ai ce spune” scrie TV8scrie TV8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu